Tannlegeskrekk

Tillit er nøkkelen!

Har du tannlegeskrekk?

Vi har lang erfaring med pasienter med tannlegeskrekk, og gjør vårt ytterste for å gi deg en positiv opplevelse.

Tillit er nøkkelen

Vi vet at mange gruer seg veldig til å besøke tannlegen. Derfor er vi helt bevisst på hvordan vi kommuniserer med våre pasienter. Vi er opptatt av å ikke stresse, men heller bruke tid på å informere og bli kjent med pasienten. Det viktigste for oss er at du føler deg trygg!

En god prat med tannlegen i forkant av behandlingen kan berolige deg. Fortell hva du er redd/bekymret for, så skal vi passe godt på deg!

Vi bruker bedøvelse før større inngrep. Vi bedøver med gelé eller spray før vi setter selve bedøvelsen slik at man opplever minst mulig smerter.

Husk at personen du overlater tennene dine til har mange års utdanning og lang erfaring med alle typer tannbehandlinger.
Vi vet hva vi gjør til enhver tid.

Dersom det er selve smerten du er redd for, så husk at vi alltid bedøver munnen før større inngrep, og eventuelt ubehag er kun kortvarig og midlertidig.

Husk at vi ikke er her for å påføre deg smerte, men for å hjelpe deg!
Vi vil deg kun ditt beste.

Du er verken den første eller siste personen som gruer seg til tannlegebesøket. Vi tar hensyn til dette, og gjør vårt beste for å gi deg en positiv opplevelse!

Vi er opptatt av å være skånsom og lett i hånda. Tannlege Anna Simeonova hadde nylig en pasient som sovnet i stolen, fordi han syntes det var en så behagelig opplevelse!

Vi tar en pause hvis du synes det blir for mye. Ikke vær redd for å si ifra!

Ikke vær redd for å snakke med tanlegen om tannlegeskrekken din.

Przewiń do góry